معروف ترین داروخانه های تهران

 
  قبلی  
1 
  بعدی  

معروف ترین داروخانه های تهران

در تمامی شهر ها و استان ها داروخانه های بسیار زیادی وجود دارد و همانطور که میدانید تهران شهر بسیار بزرگی است و پایتخت ایران است و به همین منظور ممکن است تعداد بیماران بیشتری نسبت به مابقی شهر ها داشته باشد، شناخت معروفترین داروخانه های تهران لازم است چرا که دیگر نیازی به این نیست که بخواهید دنبال بهترین داروخانه در تهران بگردید.داروخانه جزء ان دسته از خدمات درمانی است که بسیار پر کاربرد است و مورد نیاز برای عموم مردم است،به همین دلیل است که خیلی از افراد به دنبال  بهتریت داروخانه تهران میباشند.با ما همراه باشید تا در این مقاله شمارا با چندتا از بهترین داروخانه های تهران اشنا کنیم.

ویژگی های بهترین داروخانه تهران

مهمترین ویژگی که میتوانم مثال بزنم در خصوص دارو خانه ها این است که دارو هارا بدون نسخه به مراجعه کننده تحویل ندهند،در حقیقت ویژگی بهترین داروخانه تهران،تحویل دارو است که باید با نظم و قانون خاصی انجام شود. افرادی که در داروخانه مشغول فعالیت هستند، باید اطلاعات و دانش کافی در زمینه دارو‌ها و سایر محصولات بهداشتی داشته باشند تا بتوانند بیماران و مراجعه‌کنندگان را به درستی راهنمایی کنند.

خدمات داروخانه تهران

در داروخانه محصولات زیادی در کنارو دارو به فروش میرسداز جمله،لوازم ارتوپدی،انواع لوازم پیشگیری مانند کاندوم ها و لوازم حفط بهداشت دهان و دندان و یا محصولات شوینده مثل،شامپو،ژل های بهداشتی و...... در ادامه چند مورد را برای شما مثال زدیم.

  • فروش لوسیون مرطوب کننده بدن و کپسول‌ های ویتامین و پروتئین
  • شامپو مناسب انواع موهای سر
  • انواع کرم‌های ضد آفتاب برای پوست‌ های متفاوت
  • مولتی ویتامین‌ های مکمل
  • انواع قطره‌ های گوش و چشم
  • انواع ژل شستشوی کودک و بزرگسال

همانطور که همه ما می دانیم، پرسنل داروخانه طبق دستور پزشک داروهای مورد نیاز بیماران را جمع آوری می کند و در اختیار آنها قرار می دهند. درحقیقت وظیفه اصلی داروخانه تحویل داروهای نسخه شده بیماران است. اما اگر کوچک ترین اشتباهی  از طرف پرسنل داروخانه رخ دهد ممکن است خسارت های جبران ناپذیری برای بیماران پیش بیایید که در چنین شرایطی مسئولین و پرسنل داروخانه باید پاسخگو باشند. بنابراین داروخانه باید در حفظ سلامت بیمار کوشا باشد و انتخاب دارو را به درستی انجام دهد.

افرادی که در داروخانه کار می‌کند باید به صورت حرفه ای و دقیق فعالیت داشته باشند و رابطه خوبی با مراجعه‌کنندگان برقرار کنند چرا که ارتباط خوب گرفتن با مراجعه کنندگان، وظیفه اصلی پرسنل داروخانه  است انها باید نحوه صحیح مصرف داروها را به صورت کامل به بیماران توضیح بدهند و هر دارویی را بدون نسخه به فروش نرساند.

 لیست بهترین داروخانه‌ های تهران

برای شما هم سوال است ،که بهترین داروخانه های تهران کدام اند؟ما برای شما لیست بهترین داروخانه های تهران را اماده کردایم:

لیست بهترین داروخانه‌ های تهران

داروخانه صبا

داروخانه آقابیگی

 داروخانه شبانه روزی ۱۳ آبان

 داروخانه شبانه روزی وحیدیه

 داروخانه شبانه روزی ۲۹ فروردین

سایر بهترین داروخانه‌ های تهران

 داروخانه نمونه طالقانی

 داروخانه مرکزی هلال احمر

داروخانه شهید کاظمی

 داروخانه دکتر صحت پور

 داروخانه یاس

 داروخانه گاندی

 داروخانه بوعلی

 داروخانه جردن

 داروخانه دکتر مراحل

ویژگی های بهترین داروخانه تهران

پرسنلی که در داروخانه مشغول فعالیت هستند، باید مطابق با درخواست فرد یا لیست دارو‌های او، خدمات را ارائه دهند. در اصل مهمترین ویژگی بهترین داروخانه تهران، تحویل دارو است که باید با نظم و قانون خاصی انجام شود.

افرادی که در داروخانه مشغول فعالیت هستند، باید اطلاعات و دانش کافی در زمینه دارو‌ها و سایر محصولات بهداشتی داشته باشند تا بتوانند بیماران و مراجعه‌کنندگان را به درستی راهنمایی کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های یک داروخانه خوب این است که باید در موقعیت جغرافیایی خوبی باشد تا افراد بتوانند به راحتی به داروخانه مراجعه کنند.

یک نکته مهم دیگر این است که در هر داروخانه، یک مدیر بسیار منضبط وجود داشته باشد تا کار تمام کارکنان و پرسنل را زیر نظر بگیرد و در مواقع لازم به آن‌ها اخطار بدهد.

خرید دارو از بهترین داروخانه در تهران

شاید با خود بگویید داروخانه با داروخانه فرقی ندارد و همه انها یک خدمات ارائه میدهند اما باید بگویم برخی از دارو خانه ها داروهاییی که تاریخ انقضایشان نزریک است و الی غیرر را میفروشند و این ضربه شدیدی به مراجعه کننده میفرستد،برای خرید د ارو از بهترین داروخانه در تهران میبایست جستجو کنسد نقد و بررسی کنید و از کسانی که تجربه خرید از ان داروخانه را دارند پرسوجو کنسد تا در انتخابتان به مشکل نخورید.برای پیدا کردن داروخانه منتخب  در تهران مینوانید به سایت ایران برند مراجعه کنید

داروخانه های تهران که دارو های کمیاب دارند

در همین راستا داروخانه های هستند که دارو های کمیاب را موجود میکنند و در دسترس عموم قرار میدهند،داروخانه های تهران که دارو های کمیاب دارند.به عنوان مثال ،داروهایی مثل داروهای شیمی درمانی که بسیار سخت پیدا میشود و داروهای اعصاب قوی و......در ادامه لیستی از برخی داروخانه های تهران که دارو های کمیاب دارند را اورده ایم،که در ادامه به معرفی این داروخانه ها میپردازیم.

1.داروخانه شبانه روزی 13 آبان

2.داروخانه 29 فروردین

3.داروخانه شهید کاظمی

4.داروخانه هلال احمر مرکزی

سخن پایانی

در این مقاله در خصوص برخی از داروخانه‌های منتخب در تهران  و داروخانه هایی که ددارو های کمیاب عرضه میکنند توضیح داده ایم ،همچنین بسیاری از این داروخانه‌ها تحت نظارت دولت فعالیت می‌کنند و با توجه به شلوغی بالای مراجعین، توصیه می‌شود از مراجعه به این مراکز برای تهیه داروهای روزمره و مکمل‌ها پرهیز کنید.

پیش از مراجعه به این داروخانه ها، پیشنهاد می‌شود موجودی داروی خاص یا کمیاب خود را از آنها به صورت تلفنی استعلام گرفته و حتماً مدارک مورد نیاز جهت اخذ داروی خاص خود را چک کرده و همراه داشته باشید. در برخی موارد، تحویل داروهای کمیاب و خاص توسط این داروخانه‌ها تنها به شخص بیمار یا یکی از اقوام درجه اول بیمار صورت می‌پذیرد، بنابراین توصیه می‌شود حتماً مدارک شناسایی لازم را به همراه داشته باشید.

شیک ترین داروخانه تهران

داروخانه تخصصی در تهران

داروخانه منطقه1 تهران

روش های شناخت بهترین دارخانه تهران

 

در این گروه هنوز محصولی ثبت نشده است