بلفاروپلاستی در تهران

 
  قبلی  
1 
  بعدی  

بلفاروپلاستی در تهران

 

یکی از اثراتی که پیری بر روی افراد می گذارد افتادگی پلک می باشد .  خیلی از افراد از این موضوع رنج می برند . یکی از راه هایی که با پیشرفت تکنولوژی مورد توجه قرار گرفته است بلفاروپلاستی می باشد . بلفاروپلاستی در تهران می تواند به بهبود و اصلاح چشم شما کمک کند و ظاهر زیباتری به شما ببخشد . در ادامه این مقاله توضیح کامل تری درباره این روش ، مزایا و معایب آن و همچنین نحوه انتخاب بهترین جراحان در این زمینه به شما خواهیم داد .

بلفاروپلاستی در تهران

بلفاروپلاستی با لیزر در تهران :

بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی می باشد برای منطقه اطراف چشم ها که سبب بهبود ظاهر پلک ها می شود . نحوه کار این روش به این صورت است که چربی ها و بافت های اضافی که باعث چین و چروک در اطراف چشم ها شده است را از بین می برد . این عمل جراحی برای افرادی مناسب است که دچار افتادگی پلک هستند و حتی برای افرادی که مشکلاتی مثل نحوه دید دارند مناسب است . در واقع با این عمل پلک ها تنظیم می شود . و ظاهر جوان تری به شما می بخشد و در نهایت باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود .

نوع دیگری از بلفاروپلاستی وجود دارد که به آن بلفاروپلاستی با لیزر می گویند . بلفاروپلاستی با لیزر روشی جدیدتر برای جراحی چشم ها می باشد که از تکنولوژی لیزر برای عمل پلک ها استفاده می شود . درجراحی بلفاروپلاستی از برش هایی استفاده می شود ، که دوران درمان شما را افزیش می دهد . اما در بلفاروپلاستی بالیزر دوران درمان کوتاه تری خواهید داشت . علاوه بر آن پزشک مورد نظر با دقت بالاتری پوست های اضافی و چین وچروک های پلک ها را تنظیم می کند . در ادامه به مزایای کلی این روش خواهیم پرداخت .

بلفاروپلاستی با لیزر در تهران

مزایای بلفاروپلاستی با لیزر :

همان طور که گفته شد بلفاروپلاستی با لیزر یکی از روش های جدید در بلفاروپلاستی می باشد ، و مزایای دارد که آن را از دیگر روش ها متمایز می کند ، در زیر به مزایای این روش می پردازیم :

 

  • دقت بالا: در بلفاروپلاستی با لیزر پزشک دقت بالاتری دارد در نتیجه فقط پوست های اضافی و چین و چروک ها حذف می شود .و خطر آسیب رسیدن به دیگر بافت های اطراف چشم کمتر می شود .

 

  • کاهش خونریزی:یکی دیگر از مزیت های بلفاروپلاستی بالیزر نسبت به روش های سنتی کاهش خونریزی می باشد ، در نتیجه سرعت بازیابی بیشتر می شود .

 

  • مدت زمان بازیابی کوتاه:در بلفاروپلاستی بالیزر فرد دوران نقاهت کوتاه تری خواهد داشت . به همین دلیل دیگر نیاز نیست که فرد پس از انجام بلفاروپلاستی دوران استحرات و بهبودی طولانی را طی کند .  

 

  • کمتر شدن درد و عوارض:در بلفاروپلاستی بالیزر چون برشی صورت نمی گیرد در نتیجه درد و عوارض کمتری نسبت به روش سنتی دارد .  

 

  • نتایج طبیعی‌تر: همان طور که در ابتدا گفته شد در بلفاروپلاستی بالیزر دقت بالاتری وجود دارد و همین دقت بالا باعث می شود نتایج بلفاروپلاستی طبیعی تر و هماهنگ تر باچهره فرد باشد .

بلفاروپلاستی با لیزر محبوبیت بیشتری در بین افرد دارد و با توجه به مزایای که گفته شد قطعا شما هم بلفاروپلاستی با لیزر را انتخاب خواهید کرد . البته قبل از اقدام برای انجام این روش حتما با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید . و می توانید برای انجام این روش به دکتر بلفاروپلاستی با لیزر در تهران مراجعه کنید .

مزایای پلفاروپلاستی با لیزر در تهران

دکتر جراحی افتادگی پلک در تهران :

شاید شما هم جزء افرادی هستید که می خواهید برای جراحی پلک خود اقدام کنید . معمولا افرادی که برای جراحی زیبایی اقدام می کنند همیشه به دنبال بهترین جراحان در آن زمینه هستند . علی الخصوص جراحی پلک ها که از حساسیت بیشتری برخوردار است . در ادامه به ویژگی های مهم دکتر جراحی افتادگی پلک در تهران می پردازیم این ویژگی ها راهنمایی خوبی برای انتخاب شما می باشد .

 

  • تخصص و تجربه: اولین موردی که باید در نظر بگیرید و از آن مطمئن شوید مطمئن شوید  تخصص و تجربه یک پزشک می باشد . پزشک مورد نظر علاوه بر دانش باید  سوابق پیشین خوبی در بلفاروپلاستی داشته باشد .

 

  • مجوز و صلاحیت:  اطمینان حاصل کنید که پزشک  مورد نظر دارای مجوز و صلاحیت لازم از مراجع مربوطه برای انجام جراحی را دارا باشد .

 

  • نظرات و بازخوردها: یکی دیگر از ویژگی ها برای تشخیص یک جراح خوب در بلفاروپلاستی در تهران نظرات و باز خورد های بیماران قبلی می باشد .

 

  • روش‌های جدید و فناوری‌های پیشرفته:در جراحی پلک با توجه به اینکه چشم ها حساسیت بیشتری دارند . مطمئن شوید که جراح مورد نظر از روش ها و فناوری های جدید برای بلفاروپلاستی استفاده می کند . همان طور که در قسمت های قبل این مقاله به ،آن اشاره شد بلفاروپلاستی با لیزر یکی از این گزینه ها می باشد .  

 

  • مشاوره قبل از عمل: ازدیگر ویژگی های جراح بلفاروپلاستی دادن یک مشاوره خوب به بیمار می باشد ، به طور کلی پزشک مورد نظر باید بررسی کند که آیا جراحی  مناسب شما می باشد یا خیر . یا اینکه از کدام روش بلفاروپلاستی  استفاده شود برای شما بهتر است .

 

  • هزینه و قیمت: یکی از مواردی که برای اکثر افراد حائز اهمیت است هزینه و مسائل مالی آن می باشد . پس مطمئن شوید که هزینه جراحی با خدماتی که ارائه می دهند و با توانایی مالی شما مطابقت دارد .

ویژگی های گفته شده در خصوص دکتر خوب برای افتادگی پلک در تهران می تواند به شما در پیدا کردن دکتر مجرب و کار بلد که بتواند نیاز ها و انتظارات شما را برطرف کند کمک کند .

دکتر جراحی افتادگی پلک در تهران

نتیجه گیری :

همان طور که درمقاله بالا درباره بلفاروپلاستی در تهران توضیح داده شد این روش به دلیل کاهش چین و چروک های اطراف چشم و بهبود ظاهر چشم ها در بین افراد از محبوبیت بسیاری برخوردار است . بلفاروپلاستی با لیزر که توسط بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران انجام می شود ،یکی از روش های جدید بلفاروپلاستی می باشد که دقت بالاتری دارد به همین دلیل میزان خطر آن کمتر است ونتایج بهتری را برای شما رقم می زند .

پس اگر به دنبال راهی برای بهبود ظاهر خود و بر طرف کردن افتادگی و پف چشم های خود هستید هر چه سریع تر به یک  دکتر جراح پف پلک در تهران اقدام کنید .

اگر نمی دانید که به کدام دکتر و جراح بلفاروپلاستی در تهران برای جراحی پلک ها مراجعه کنید می توانید به سایت ایران برند را ببینید . ایران برند سایت مرجعی است که لیستی از کلینیک ها و جراحانی که بلفاروپلاستی در تهران انجام می دهند را در اختیار شما می گذارد . و شما هر کدام را که خواستید می توانید انتخاب کنید .

مقالات مرتبط :

تزریق بوتاکس در تهران

تزریق فیلر در تهران

کلینیک لیفت با نخ در تهران

 

دکتر متخصص جراح پف پلک در تهران ، دکتر برداشتن پف پلک در تهران ، معروف ترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران

در این گروه هنوز محصولی ثبت نشده است