کلینیک درمان لک در تهران

 
  قبلی  
1 
  بعدی  

کلینیک درمان لک در تهران

 

آیا صورت شما هم لک دارد ؟

آیا به دنبال راهی برای برطرف کردن لک های صورت خود هستید ؟

همان طور که می دانید یکی از عارضه های پوستی که خیلی از افراد به آن دچار هستند لک های صورت می باشد . این لک ها به دلایل مختلف بر روی پوست ایجاد می شوند .در کلینیک درمان لک در تهران روش ها و راه های مختلفی را برای درمان لک ها استفاده می کنند .

در این مقاله با ما همراه باشید تا توضیح کاملی درباره راه های درمان و معرفی بهترین کلینیک و مرکز درمان لک در تهران را در اختیار شما بگذاریم .

کلینیک درمان لک در تهران

درمان لک پوست در تهران :

قبل از اینکه بخواهیم به درمان لک های صورت بپردازیم بهتر است در ابتدا عوامل به وجود آمدن لک های صورت را بررسی کنید تا بتوانید به راحتی آن را برطرف کنید .

انواع لک های صورت :

 

1. لک‌های خورشیدی :یکی از شایع ترین لک های صورت لک هایی هستند که بر اثر برخورد مستقیم اشعه  UV بر روی پوست به وجود می آید ، این لک ها بیشتر در مناطق گونه ها ، نوک بینی ، و پیشانی ظاهر می شود.

 

2. لک‌های ملانوتیک (لک‌های قهوه‌ای):یک سری لک های قهوه ای رنگ هستند بر روی پوست صورت که این لک ها بر اثر افزایش سلول های ملانین در پوست ظاهر می شود .

 

3. لک‌های پیری: این لک ها همان طور که از اسم آن مشخص است بر اثر افزایش سن و پیری بر روی پوست ایجاد می شود .

 

4. لک‌های بارداری : یکی از لک هایی که اکثر خانم های باردار برایشان پیش می آید لک بارداری است که این لک ها بر اثر تغییرات هورمونی به وجود می آید .

 

5. لک‌های مرتبط با عوامل خارجی: لک های دیگری که بر روی پوست ایجاد می شود ، لک هایی هستند که بر اثر عوامل محیطی و محصولات شیمیایی ناسالم بر روی پوست ظاهر می شود.  

 

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به لک های پوستی دچار شده اید می توانید به  بهترین دکتر پوست درتهران برای درمان لک مراجعه کنید ، پزشک مورد نظر پوست شما را بررسی کرده ، و یکی از روش های درمان برای پوست را به شما پیشنهاد می دهد .

درمان لک پوست در تهران

انواع روش های درمان لک صورت :

روش های متعدد و زیادی برای درمان لک صورت وجود دارد ،در این قمست ما دو مورد آن مورد بررسی قرار می دهیم .

درمان لک صورت با میکرونیدلینگ :

یکی از روش های درمانی که این روز ها برای درمان لک های صورت و جای جوش از آن استفاده می شود میکرونیدلینگ می باشد . برای انجام این کار از دستگاه مخصوص مثل میکرونیدلر یا میکرونیدل استفاده می شود . این دستگاه ها سوزن های ریز و نازکی دارند . که این سوزن ها به قسمت های مختلف پوست و در عمق پوست فرو می رود و سبب تحریک پوست و  تولید کلاژن در پوست می شود .

تولید کلاژن در پوست هم باعث ترمیم بافت های صورت و از بین رفتن لک های صورت می شود . علاوه بر آن با انجام میکرونیدلنیگ پوست می تواند موادی که برای سلامت پوست خود استفاده می کنید را راحتر جذب کند . و همین موضوع هم بر روی کم رنگ تر شدن لک های پوستی تاثیر گذار است .

برای درمان لک های صورت توسط میکرونیدلیگ ممکن است به چندین جلسه نیاز باشد که این موضوع به تشخیص پزشک شما  بر می گردد . البته به این نکته هم توجه کنید که میکرونیدلینگ ممکن است عوارضی داشته باشد از جمله تورم ، قرمزی و التهاب نگران آن نباشید با گذشت زمان این عارضه ها برطرف می شود .

نتایجی که بر اثر انجام  میکرونیدلینگ برای بر طرف کردن لک های صورت اتفاق می افتد یک روند تدریجی دارد و با گذشت چند ماه خود را نشان می دهد .

درمان لک صورت با میکرونیدلینگ

درمان لک صورت با لیزر

علاوه بر میکرونیدلینگ یکی دیگر از روش های موثر و کار آمد برای کم رنگ کردن لک های پوستی و حتی از بین بردن آنها لیزر درمانی می باشد . برای از بین بردن لک ها به وسیله لیزر از دستگاه های مثل لیزرهای CO2 و لیزرهای Q-switched Nd:YAG  استفاده می شود .

لیزر CO2 : یکی از بهترین و قدرتمند ترین لیزر ها برای کاهش لک های صورت لیزر CO2 می باشد. روش کار این لیزر به این صورت است که با تولید کردن بخار و تحریک تولید کلاژن بافت های پوستی را ترمیم می کند ، و لک هایی که بر روی پوست به دلایل مختلف ایجاد شده است را کاهش می دهد .

 

لیزرهای Q-switched Nd:YAG از دیگر لیزرها برای بر طرف کردن لک های پوستی می باشد . نکته قابل توجه این لیزر برای از بین بردن لک های پوستی که بر اثر افزایش ملانین در پوست به وجود می آید موثرتر است ، و برای کاهش لک ها و از بین بردن آن از نور قوی استفاده می کنند .

 

به طور کلی از لیزر درمانی برای از بین بردن لک های پیری ،لک های ناشی از نور آفتاب وغیره استفاده می شود .  و در حال حاضر یکی از روش های محبوب و پرطرفدار در بین افراد می باشد ، و اکثر افراد این روش را برای از بین بردن لک های پوستی انتخاب می کنند .

میزان جلسات درمان لک با لیزر به رنگ لک ها بستگی دارد . اگر لک های پوستی قرمز رنگ باشد در یک یا دو جلسه درمان می شود ، اما لک های قهوه ای مدت زمان بیشتری برای درمان نیاز دارد .

با انجام لیزر ممکن است پوست قرمز شود که کاملا طبیعی است و پس از چند روز قرمزی پوست بر طرف می شود .

لیزر و میکرو نیدلینگ از جدید ترین روش ها برای درمان لک های صورت هستند که خیلی از افرد از آنها استفاده می کنند . البته ممکن است پزشک متخصص در این زمینه برای بر طرف کردن لک های صورت از چند روش درمان استفاه کند ، تا نتایج بهتری حاصل شود . و این موضوع بستگی به شرایط پوستی شما و تصمیم دکتر دارد .

درمان لک صورت با لیزر

بهترین کلینیک درمان لک پوست در تهران :

 عوامل متعددی در انتخاب بهترین کلینیک درمان لک پوست در تهران وجود دارد ، با در نظر گرفتن این عوامل شما می توانید یک کلینیک برتر را پیدا کنید و درمان خود را به آنها بسپارید که در ادامه به این ویژگی ها و عوامل خواهیم پراخت .

 

1. تخصص و تجربه پزشکان: مطمئنا یکی از مهمترین عوامل برای انتخاب بهترین کلینیک درمان لک ، داشتن پزشکانی با تجربه و متخصص در زمینه درمان لک می باشد .تا با تجربه و دانش خود بتوانند بهترین نتایج را برای شما رقم بزنند .

 

2. استفاده از فناوری‌های پیشرفته: با توجه به اینکه در حال حاضر روش های بسیاری برای درمان لک وجود دارد ، به همین دلیل کلینیک های برتر باید بتوانند از این فناوریی های پیشرفته استفاده کنند . از جمله این فناوری ها می توان به لیزر درمانی و میکرونیدلینگ اشاره کرد . که در قسمت قبل درباره آنها توضیح داده ایم .

 

3. نظرات و تجربه بیماران: یکی دیگر از عوامل موثر نظرات و تجربه های افرادی است که قبل از شما برای درمان لک های خود به کلینیک مورد نظر مراجعه کرده اند . در واقع با این نظرات می توانید نظرات خود را شکل دهید .

 

4.محیط کلینیک: محیط کلینیک باید تمیز، مرتب باشد تا مراجعین احساس راحتی داشته باشند ، و همچنین تمام امکانات لازم برای درمان را دارا باشد .

 

5. موقعیت مکانی: کلینیک باید در موقعیتی قابل دسترس و امن در تهران قرار داشته باشد.تا همه شهروندان تهرانی بتوانند از خدماتشان بهرمند شوند .

 

6. قیمت‌ها: هزینه های درمان نقش مهمی در انتخاب افراد دارد . به همین دلیل بهترین کلینیک درمان لک علاوه بر خدمات خوبی که ارائه می دهد ، باید قیمت های مناسبی هم داشته باشد .

البته به این نکته توجه کنید که نباید انتخاب شما صرفا براساس قیمت باشد باید موارد دیگر را هم مورد بررسی قرار دهید .

بهترین کلینیک درمان لک پوست در تهران

 

با توجه به مواردی که گفته شد حتما قبل از انتخاب بهترین کلینیک درمان لک پوست در تهران بررسی های لازم را انجام دهید تا بتوانید کلینیکی را انتخاب کنید که  به نیاز های شما پاسخ  دهد ، همچنین مطمئن شوید که پس از اتمام کار از نتایج به دست آمده رضایت داشته باشید .

 

نتیجه گیری :

همان طور که می دانید امروزه افراد زیادی هستند که برای درمان لک های صورت خود که به دلیل پیری ، بارداری یا برخورد مستقیم نور خورشید به پوست به وجود آمده اقدام می کنند . یکی از بهترین روش های برطرف کردن لک های پوستی استفاده از لیزر درمانی و میکرونیدلینگ می باشد . که این روش ها در کلینیک درمان لک در تهران انجام می شود .

با توجه به اینکه کلینیک های زیادی برای درمان لک در تهران وجود دارد . انتخاب و پیدا کردن بهترین کلینیک کار دشواری می باشد . یکی از راحترین و بهترین راه ها که کار شما را راحت کرد سایت ایران برند می باشد . ایران برند سایت مرجعی است که لیستی از تمامی کلینیک های درمان لک در تهران را در اختیار شما می گذارد . وشما با بررسی ویژگی های بهترین کلینیک درمان لک در تهران می توانید کلینیک مورد نظر خود را انتخاب کنید .

                                             

 

               ایران برند مرجع اصیل ترین و بر ترین برند های ایرانی ، 

              با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تبلیغات بینظیرترین 

                 انتخاب برای تبلیغ کسب و کار شما می باشد. با ایران برند 

                      در صدر باشید .


 

 

 

شماره تلفن جهت درج آگهی در سایت

 09190238500 

شنبه تا چهارشنبه 

از ساعت   08:00 تا 18:00