کلینیک کاشت ابرو در تهران

 
  قبلی  
1 
  بعدی  

کلینیک کاشت ابرو در تهران

 

یکی از جراحی های زیبایی که خیلی از افراد انجام می دهند . علی الخصوص در بین افرادی که در تهران ساکن هستند طرفداران زیادی پیدا کرده است کاشت ابرو می باشد . با توجه به اینکه این عمل زیبایی بر روی چهره افراد تاثیر به سزایی می گذارد ، افراد برای انتخاب کلینیک کاشت ابرو در تهران حساسیت زیادی دارند ،در همین راستا در این مقاله هدف ما بررسی بهترین کلینیک های کاشت ابرو در تهران و معرفی آن به شما می باشد .پس برای کسب اطلاعات در این زمینه با ما همراه باشید .

کلینیک کاشت ابرو در تهران

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران :

 

می توان گفت فرآیند کاشت ابرو هم مثل کاشت مو یک روش طبیعی می باشد ، و تنها تفاوت آن میزان حساسیت آن می باشد ،با توجه به اینکه کاشت ابرو بر روی چهره تاثیر زیادی می گذارد از حساسیت بیشتری برخوردار است .

روش کار کاشت ابرو یا همان پیوند ابرو به این صورت است که پزشک متخصص در این زمینه تارهای مویی نازکی که کناره گوش ها وجود دارد را استخراج می کنند ، و آن را در امتداد ابرو ها پیوند می دهند . پزشک متخصص این کار را باید با دقت کامل انجام دهد.

کاشت ابرو یک روش مناسب برای افرادی است که علاقه چندانی به روش های مصنوعی که از رنگ های شیمیایی استفاده می شود ندارند .

همان طور که گفتیم این روش حساسیت زیادی دارد و باید با دقت کافی انجام شود . افرادی که قصد کاشت ابرو در تهران را دارند باید در انتخاب کلینیک دقت لازم را داشته باشند ، و بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران را انتخاب کنند . تا بهترین نتایج برای آنها حاصل شود .

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

ویژگی های بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران :

 کلینیک های زیادی در تهران وجود دارد که کاشت ابرو انجام می دهند . اما بهترین کلینیک های کاشت ابرو ویژگی هایی دارند که آنها را از دیگر کلینیک ها متمایز می کند . در ادامه به این ویژگی ها می پردازیم :

 

 

1. تخصص و تجربه:

همان طور که در قسمت قبل هم گفته شد کاشت ابرو از دقت بالایی برخوردار است ، به همین دلیل پزشکان و پرستاران باید تجربه و تخصص لازم راداشته باشند که بر نتیجه نهایی هم تاثیر گذار است .

 

2. استفاده از تجهیزات مدرن:

داشتن تجهیزات مدرن و کیفیت خدمات بر روی نتیجه کاشت ابرو تاثیر گذار است . بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران معمولا مجهز به تجهیزات می باشند .

 

 

3. ارائه مشاوره قبل از عمل: یکی دیگر از ویژ گی های کلینیک های کاشت ابرو دادن مشاوره قبل از کاشت ابرو می باشد . در واقع باید فرد را از عواقب خوب یا بد انجام کاشت ابرو مطلع کنند . علاوه بر آن باید نحوه کار ، مراقبت هایی که پس از کاشت باید انجام دهند را به فرد مورد نظر ارائه دهند .

 

4. تمیزی و بهداشت:تمیزی و بهداشت کلینیک از ویژگی های مهم یک کلینیک کاشت ابرو می باشد . در واقع می توان گفت محیط تمیز و بهداشتی کلینیک، نشان دهنده اهمیتی است که آنها به سلامتی و راحتی بیماران می‌دهند.

ویژگی های بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

5. قیمت مناسب:

قیمت و تعرفه ای که برای کاشت ابرو در نظر گرفته می شود . باید با توجه به خدماتی باشد که ارائه می دهند . البته نباید انتخاب شما فقط براساس قیمت باشد باید موارد دیگر را هم بررسی کنند .

مواردی که در بالا ذکر شد می توانند شما در پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت ابرو راهنمایی کند . البته شما می توانید از نظرات دیگر مراجعینی که قبل از شما به کلینیک مراجعه کردند استفاده کنید . اگر هم نیاز به مقایسه بیشتر برای یافتن بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران دارید ، می توانید به سایت ایران برند مراجعه کنید . و لیست کاملی از بهترین کلینیک های کاشت ابرو در تهران را مشاهده کنید و با هم مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید .

معروف ترین کلینیک کاشت ابرو در تهران :

 

برای کاشت ابرو روش های مختلفی وجود دارد . که با توجه به شرایط فرد توسط پزشک متخصص یکی از روش ها برای کاشت ابرو استفاده می شود. درادامه می خواهیم روش های کاشت ابرو را در معروف ترین کلینیک کاشت ابرو در تهران مورد بررسی قرار دهیم :

 

1. روش FUT:

در این روش با استفاده سوزن های مخصوص میکروگرافت تارهای مویی که در کنار گوش و موها وجود دارد را استخراج می کنند ، و بر روی ابرو ها برش می دهند و تارهای مو را کاشت می کنند ، در نهایت بخیه می زنند . ابرو های کاشته شده شروع به رشد می کند ، و ابرو ها به حالت طبیعی بر می گردد .

2. روش SUT:

یکی از روش هایی کاشت ابرو که طرفداران زیادی در بین افراد دارد SUT  می باشد . علت اصلی انتخاب و محبوبیت این روش استفاده از فولیکول می باشد و دیگر از  برش و بخیه برای کاشت استفاده نمی کنند .نکته مهم اینکه این روش حالت طبیعی تری دارد .

3. روش FIT:

می توان گفت یکی از جذاب ترین روش های کاشت ابرو روش FIT می باشد . روش کار آن به این صورت می باشد که چندین واحد فولیکولی به صورت دانه دانه از پوست پشت سر جدا می شود . و در ابرو ها آن نقطه مد نظر کاشت می شود . اگر به دنبال روشی پرتراکم هستید می توانید از این روش برای کاشت ابرو استفاده کنید .

معروف ترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

مراقبت های لازم بعد از کاشت ابرو :

مراقبت هایی که پس از کاشت ابرو انجام می شود بسیار مهم هستند ، با انجام درست مراقبت ها دوران درمان و بهبودی شما کوتاه تر می شود . علاوه بر آن نتایج حاصل از کاشت ابرو نتایج رضایت بخشی برای شما می باشد . در ادامه به برخی از مراقبت های پس از کاشت ابرو اشاره کرده ایم :

 

1. استراحت کافی :

پس از انجام کاشت ابرو استراحت کافی داشته باشید ، فعالیت های سنیگن و ورزش های سنیگن انجام ندهید . همچنین تا مدت زمان کوتاهی نباید ابرو ها با  آب تماس داشته باشد ، و از استحمام کردن در 5 روز اول پس از کاشت ابرو خودداری کنید .

 

2. استفاده از داروها:

قطعا پس از کاشت ابرو پزشک مورد نظر داروهایی را برای شما تجویز می کند که از عفونت و التهاب جلوگیری می کند . حتما طبق دستور پزشک از دارو ها استفاده کنید و تمام نکاتی را که به شما گوشزد می کند رعایت کنید .

3. عدم استفاده از لوازم آرایشی :

پس از کاشت ابرو ها استفاده از لوازم آرایشی را به تعویق بیندازید . در واقع در چنین زمانی ابرو آسیب پذیری بیشتری دارند و استفاده از لوازم آرایشی نامناسب باعث آسیب رسیدن به ابرو ها می شود .

مراقبت های لازم بعد از کاشت ابرو

4. تغذیه سالم:

زمانی که از تغذیه سالم استفاده می کنید باعث تقویت سیستم ایمنی بدن ودر نهایت ترمیم زخم با سرعت بیشتری اتفاق می افتد .

5. از دست زدن به ابرو ها خودداری کنید :

پس از کاشت ابرو به هیچ عنوان به ابرو ها دست نزنید ، یا آن را نخارانید . همچنین به هنگام خوابیدن به روی شکم نخوابید . ومراقب باشید که چیزی به ابرو ها برخورد نکند .

 

مواردی که گفته شد برخی از مراقبت های مهمی بودند که پس از کاشت ابرو باید آنها را رعایت کنید . و در صورت بروز هر گونه علائمی مثل درد شدید ، تورم بیش از حد ، قرمزی وخروج مایعات از محل کاشت باید پزشک خود را در جریان بگذارید .

البته اگر در همان زمان ابتدایی پس از کاشت حالت تهوع یا احساس ضعف داشتید نگران آن نباشید . کاملا طبیعی است وبا استراحت کردن به حالت عادی بر می گردید .

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران :

اگر شما کاشت ابروی خود را در بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران انجام دهید مزایایی را برای شما به دنبال خواهد داشت که در ادامه این مزایا را مورد بررسی قرار می دهیم :

افزایش زیبایی :کاشت ابرو یک روش مناسب برای افرادی است که ابرو های کم پشت و ناقصی دارند ، و با کاشت زیبایی آنها افزایش می یابد .

 

فرآیند سریع و آسان:با توجه به اینکه روند کاشت ابرو در یک یا دو جلسه می باشد ، پس فرآیندی سریع و آسان است . و همچنین زمان بازیافت آن هم کوتاه تر است .  

عدم نیاز به آرایش روزانه: با داشتن ابروهای زیبا و شکل‌داده، نیاز به استفاده از مواد آرایشی روزانه برای تقویت و شکل‌دهی ابروها کاهش می‌یابد.

 

به هر حال ، پیش از آنکه بخواهید برای کاشت ابرو اقدام کنید حتما با یک پزشک که در این زمینه تجربه دارد مشورت کنید و تمام جوانب کار را بررسی کنید .

 

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

نتیجه گیری :

کاشت ابرو یک روش مناسب برای افرادی است که ابروهای کم و ناقص دارند ، این روش باعث بهبود ابرو ها به صورت طبیعی می شود و همچنین سبب افزایش اعتماد به نفس در افراد است. البته برای انتخاب کلینیک مناسب برای کاشت ابرو  که بهترین نتیجه برای شما حاصل شود باید به دنبال یک کلینیک مناسب بگردید . یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن کلینیک کاشت ابرو در تهران استفاده از سایت ایران برند می باشد . ایران برند سایت مرجع و مناسبی است که یک لیست از کلینیک هایی در تهران که کاشت ابرو انجام می دهند در اختیار شما قرار می دهد . و شما با سرعت بیشتری می توانید کلینیک کاشت ابرو را پیدا کنید .

در این گروه هنوز محصولی ثبت نشده است