مرکز هایفوتراپی در تهران

 
  قبلی  
1 
  بعدی  

مرکز هایفوتراپی در تهران

 

آیا از شل بودن وچین چروک های پوست خود رنج می برید؟
 آیا به دنبال راهی برای از بین بردن آن هستید؟
 می توانید از تکنولوژی به نسبت جدید هایفوتراپی که این تکنولوژی تاثیر به سزایی بر حوزه بهداشت وزیبایی دارد استفاده کنید. تکنولوزی هایفوتراپی یک راهکار جدید و نوین و تقریبا 11 سال است که در حیطه درمان های زیبایی وپوستی به کار می رود. شما با استفاده از این روش می توانید از شر چین وچروک های پوستی خود خلاص شوید و پوستی صاف وشفاف را برای خود به ارمغان آورید . در این مقاله مرکز هایفوتراپی درتهران به صورت جامع و کامل تری در ارتباط با این تکنولوژی صحبت کردیم که با مطالعه این مقاله می توانید با مفهوم کلی تکنولوژی هایفوتراپی و همین طور مراکز هایفوتراپی ، کاربرد های این تکنولوژی ، انواع دستگاه های موجود در بازار وهمین طور مزایا ومعایب این روش آشنا شوید.

مرکز هایفوتراپی درتهران

هایفوتراپی درتهران :

هایفوتراپی یک روش جوانسازی در زمینه زیبایی می باشد.در این روش با استفاده از امواج فراصوت باعث از بین رفتن چین وچروک های پوستی و جوانسازی پوست می شود.باتوجه به اینکه هر شخصی شرایط بدنی متفاوتی دارد . اما هایفوتراپی جزءروش های منحصر به فردی محسوب می شود.وبه طور کلی پس از استفاده از این روش شما می توانید شاهد برجستگی صورت وصاف شدن آن باشید .و اگر در شهر بزرگ تهران ساکن هستید برای انجام هایفوتراپی می توانید به هایفوتراپی در تهران مراجعه کنید .

هایفوتراپی درتهران

هایفوتراپی چگونه کار می کند  :


در هایفوتراپی  برای تحریک کردن بافت های پوستی و ایجاد حرارت در یک نقطه خاص از امواج فراصوتی با فرکانس بالا استفاده می شود. که سلول های منطقه مورد نظر به یک درجه حرارت خاصی می رسد و سبب آسیب سلولی می شود . البته به این نکته توجه کنید که این آسیب های سلولی برای شما هیچ ضرری ندارد. فقط برای تحریک سلول ها وتولید کلاژن می باشد . و تولید کلاژن سبب حفظ ساختار وجوانسازی پوست می شود.

به طور کلی این روش با تحریک کردن یک نقطه خاص و ایجاد امواج فشار در آن نقطه باعث افزایش دما در آن نقطه می شود. این افزایش دما آنها را تحریک کرده وطی زمان یک سری از سلول های بدن را از بین می برد.  با این کار بافت های سالم شروع به رشد می کند و همین امر سبب برطرف کردن برخی از مشکلات جسمی می شود .

و برای انجام هایفوتراپی می توانید به مراکز هایفوتراپی در تهران مراجعه کنید . و زیبایی را برای خود به ارمغان آورید .  

هایفوتراپی روشی است که بدون جراحی باز وبرش انجام می شود به همین دلیل آسیب دیدگی در این روش کمتر است . و دوران نقاهت آن کوتاه تر می شود.با توجه به آنچه گفته شد این روش در حال حاضر در بین افراد از محبوبیت زیادی برخورداراست.

هایفوتراپی چگونه کار می کند

انواع دستگاه هایفوتراپی:

دستگاه هایفوتراپی جزء دستگاه هایی در زمینه زیبایی  محسوب می شود. وانواع متنوع و مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارد . هرکدام از این دستگاه ها در زمینه های مختلفی کاربرد دارد که در زیر به تعدادی از این دستگاه ها پرداخته شده است:

1. دستگاه هایفو اولتراپی :
دستگاه هایفو اولتراپی این دستگاه محصول کشور آمریکا می باشد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین دستگاه ها در حیطه هایفوتراپی می باشد.البته در ایران تعدادمحدودی از این دستگاه وجود دارد . به همین دلیل هزینه این دستگاه بالا می باشد.البته افرادی که درصدد تهیه این دستگاه هستند به این نکته توجه کنند که نسخه های کپی این دستگاه در بازار موجود است . و کارایی نسخه اصلی را ندارد.این دستگاه به شجاعت می‌تواند بهترین ابداعات دنیا در حوزه هایفوتراپی باشد. که در بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران از این دستگاه استفاده می شود .

  • کشور سازنده: آمریکا
  • مدل:Ulthere
  • کارتریج ها5   1.5 و 3 و 4.5 و 8 و 13 mm
  • موارد استفاده : صورت و بدن

 

 

2. دستگاه هایفو دابلو و لیفت صورت:
یکی از بهترین وپرکاربردترین دستگاه هایی هایفو تراپی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه هایفو دابلو ولیفت صورت می باشد.وافرادی که که دنبال راهی برای جلوگیری از نشانه های پیری در صورت هستند می توانند از این دستگاه‌ استفاده کنند.  این دستگاه تولید شرکت هیرونیک کره جنوبی می باشد.یکی از مزیت های این دستگاه  چهار کارتریج بودن آن است به همین دلیل برای انواع پوست ها مناسب است ودر واقع به خاطر سرعت شات بالا سرعت درمان هم افزایش می یابد.البته نسخه چینی این دستگاه در بازار موجود است که مطمئنا کارایی نسخه اصلی را ندارد.

  • کشور سازنده: کره جنوبی
  • مدل: Doublo
  • کارتریج ها:  M7 7.0MHz, 3.0mm، D4 4.0MHz, 4.5mm، D7  7.0 MHz, 4.5MM
  • موارد استفاده : صورت و بدن

انواع دستگاه هایفوتراپی

3. هایفو اولترافورمر :
دستگاه هایفو اولترا فورمر تولید شرکت کلاسیس کره جنوبی می باشد .والبته این دستگاه جزء یکی از بهترین دستگاه هایی هایفوتراپی ایران است.در واقع می توان گفت عملکرد اصلی این دستگاه بهبود ظاهر صورت است وهمچنین برای افرادی که به دنبال لاغری موضعی هستند مناسب است. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که کار را برای پزشکان راحت کرده وآنها به راحتی می توانند در نواحی حساس بدن از آن استفاده کرده.

  • کشور سازنده: کره جنوبی
  • مدل: Ultraformer III
  • کارتریج ها:  ۴ کارتریج جوانسازی ۱.۵ ، ۲ ،۳ ، ۴.۵    ۳ کارتریج لاغری و رفع سلولیت  ۶ ، ۹ ، ۱۳
  • موارد استفاده : جوانسازی،لاغری ورفع سلولیت

 

4. دستگاه هایفو اولترا:
می توان گفت یکی از پرفروش ترین وپراستفاده ترین دستگاه های هایفوتراپی دستگاه هایفو اولترا می باشد . این دستگاه تولید کشور چین است.البته درباره این دستگاه ها نکته نظر های متفاوتی وجود دارد.در بین خیلی از افراد دارای محبوبیت فراوانی است واما برخی از افراد هم بر این باورند دستگاه هایی اصلی برای انجام هایفو بهتر وپرکاربرد تر است.  ساختار و نحوه تولید این دستگاه زیاد پیچیده نیست .البته به این نکته هم توجه کنید که  به دلیل قیمت کمتری که این دستگاه در بازار دارد هزینه هرجلسه لیزر هم کاهش می یابد.به همین دلیل این دستگاه در بین مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

  • کشور سازنده: چین
  • مدل:Ulthere
  • کارتریج ها :   1.5 و 3 و 4.5 و 8 و 13 mm
  • موارد استفاده : صورت و بدن

 

دستگاه هایفو اولترا

5. دستگاه هایفوتراپی هایفونیک :
یکی از دستگاه هایی هایفوتراپی که  تولید کشور ایران بوده . و تولید کننده این دستگاه شرکت لیزر نیک است . دستگاه هایفوتراپی هایفونیک می باشد.این دستگاه از روی نسخه کره ای آن ساخته شده و شرکت سازنده این دستگاه از روش مهندسی معکوس برای تولید این دستگاه استفاده کرده . و عملکرد قابل قبولی دارد به همین دلیل محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است.

  • کشور سازنده: ایران
  • مدل: HIFUNIK
  • کارتریج ها:  1.5 ، 3 ، 4.5  MM
  • موارد استفاده : صورت ، بدن

 

6. دستگاه هایفو دلتا :
یکی دیگر از دستگاه های هایفو می توان به دستگاه هایفو دلتا اشاره کرد . که این دستگاه ساخت کشور چین می باشد . و به صورت اختصاصی این دستگاه  برای استفاده در ایران طراحی شده است. این دستگاه دارای پنج کارتریج می باشد که سه نوع از این کارتریج ها برای صورت مورد استفاده قرار می گیرد . و دو نوع دیگر برای بدن است . به این دستگاه دو بعدی هم می گویند .  و علت این نام گذاری داشتن هندپیس واژینال می باشد.یکی دیگر از علت های محبوبیت این دستگاه مقرون به صرفه بودن دستگاه می باشد .  این دستگاه نسبت به دیگر مدل ها از قیمت پایین تری برخوردار است.

 

  • کشور سازنده: چین
  • مدل: MI-7D
  • کارتریج ها:  1.5 ، 3 ، 4.5   صورت    8، 13 بدن   3 ، 4.5   واژینال
  • موارد استفاده : صورت ، بدن ، واژینال

دستگاه هایفو دلت

با توجه به آنچه که در قسمت بالا توضیح  داده شد بهترین دستگاه هایفو تراپی دستگاهی می باشد که برای طراحی این دستگاه از فناوری هایفو استفاده شده باشد و دارای عملکرد خوبی باشد و بتواند نیاز شما را برطرف کند. اما اگر شما قصد انجام هایفوتراپی رادارید قبل از اینکه بخواهید به بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران مراجعه کنید باید نوع دستگاه را بررسی کنید.که در آن کلینیک از چه نوع دستگاه های استفاده می شود.چرا که اگر دستگاه انتخابی شما مناسب باشد.شما می توانید در یک جلسه هم به آن نتایج رضایت بخشی که مد نظرتان است دست یابید.

 

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران :

قبل از اینکه بخواهید هایفوتراپی انجام دهید باید یک سری نکات را رعایت کنید تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.یکی از مهمترین نکاتی که شما باید رعایت کنید انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران است  . و مورد بعد اینکه در جلسه مشاوره حتما انتظارات وخواسته های خود را مطرح کنید تا پزشک مورد نظر بتواند شما را به خوبی راهنمایی کند.و اگر دچار بیماری خاصی هستید یا داروی خاصی استفاده می کنید یا اینکه تزریقاتی از جمله تزریق بوتاکس یا ژل انجام داده اید حتما پزشک خود را درجریان بگذارید.البته برای اطمینان از مرکز مورد نظر می توانید نمونه کارهای آن ها را ببیند چرا که در تصمیم گیری شما بسیار موثر است.بهداشت فردی خود را رعایت کنید واگر جسم فلزی در بدن شما است باز هم به پزشک بگویید.

علاوه بر نکات گفته شده موارد دیگری هم می باشد که اگر بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران را انتخاب کنید حتما شما را در جریان می گذارد تا با رعایت نکات بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی :


مطمئنا پس از انجام هایفوتراپی یک سری مراقبت هایی نیاز است که روند بهبود شما سرعت ببخشد . که در زیر به تعدادی از آنها اشاره شده است:

1. بعد انجام هایفوتراپی حتما استراحت کافی داشته باشید.

2. عدم انجام فعالیت های سنگین وحتی غیر ضروری در روزهای ابتدایی.

3. برای کنترل کردن درد ناشی از هایفوتراپی از داروهای تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.

4. برای کاهش تورم میتوانید از یخ و یا دستگاه های تولید سرما استفاده کنید.

5. برای بهبود عملکرد بدن وسلول ها از آب استفاده کنید چرا که آب سموم بدن را حذف می کند.

6. اجتناب از رفتن به حمام.

موارد ذکر شده یک سری موارد کلی هستند اما با توجه به اینکه هر فردی شرایط بدنی خاصی دارد . به همین دلیل روند بهبودی هم متفاوت است. پس در این صورت بهتر است به تمام نکاتی که پزشک مورد نظرتان می گوید عمل کنید.

مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی

بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران :

همان طور که گفته شد هایفوتراپی یک روش جدید در زمینه زیبایی می باشد. شما می توانید بدون ترس از جراحی باز ، از اموج فراصوتی با نفوذ بالا برای تحریک بافت های بدن استفاده کنید.در انجام هایفوتراپی برای بهره برداری از مزایای این روش شما باید بهترین کلینیک را انتخاب کنید تا آنچه میخواهید حاصل شود در زیر به تعدادی از ویژگی های یک کلینیک هایفوتراپی پرداخته ایم :

  • داشتن مجوز های رسمی وزارت بهداشت
  • داشتن پزشک متخصص در زمینه هایفوتراپی
  • مناسب و به روز بودن دستگاه های هایفوتراپی
  • داشتن قیمت های مناسب با توجه به خدمات

در خصوص بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران شما می توانید با توجه به این ویژگی ها  یک کلینیک مناسب در این زمینه را انتخاب کنید.

بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران

مزایای هایفوتراپی :

اما پیش از انجام هایفوتراپی بهتر است با ویژگی ها و مزایای این روش آشنا شوید تا با خیال راحت این روش را انتخاب کنید که در زیر تعدادی از مزایای این روش آورده شده:

1. ماندگاری بالا: یکی از مزیت های هایفوتراپی صورت ماندگاری بالای این روش است.به همین دلیل هزینه ای که برای این روش می کنید به هدر نمی رود و نتیجه ای هم که می خواهید حاصل می شود .

2. بدون جراحی: دیگر مزایای مهم این روش عدم نیاز به جراحی باز می باشد . در واقع در این روش بدون نیاز به برش وفقط با امواج فراصوتی به بافت های پوستی نفوذ کرده وسبب تحریک آنها می شود.

3. از بین بردن چین و چروک در بخش‌های مختلف صورت و گردن: با انجام هایفوتراپی می توانید چین وچروک هایی که در سطح صورت وگردن شما وجود دارد را از بین ببرید.

4. رفع غبغب: افرادی که غبغب دارند می توانند برای رفع غبغب از این روش استفاده کنند که زیبایی شما را چندین برابر می کند.

5. از بین بردن افتادگی پوست: این روزها خیلی ها از افتادگی پوست خود رنج می برند وکه با هایفوتراپی شما می توانید این مشکل رابرطرف کرده و پوستی صاف وشفاف به دست آورید.

6. لیفت کردن ابروها و گونه‌ها: به کمک هایفوتراپی شما می توانید ابروها وگونه های خود را لیفت کنید. وبه چهره خود زندگی وانرژی ببخشید.

7. جوان‌سازی و شاداب‌سازی پوست صورت:همان طور که درابتدای مقاله هم به آن اشاره شد با انجام هایفوتراپی پوست شما تحریک شده و باعث جوانسازی پوست می شود.

8. عدم نیاز به بیهوشی عمیق:اگر یادتان باشد گفتیم که هایفوتراپی نیاز به جراحی باز ندارد به همین دلیل در این روش از بیهوشی استفاده نمی شود.وبیشتر از بیهوشی های موضعی استفاده می شود.

باتوجه به مزایای گفته شده می توان گفت این روش یک روش مناسب برای افزایش زیبایی با ماندگاری بالا می باشد . که شما می توانید با هزینه مناسب نتیجه خوبی را برای خود به ارمغان آورید.هایفوتراپی با توجه به مزایای خاصی که دارد گزینه ای مناسب وایده عالی می باشد برای شما که طالب زیبایی هستید. 

مزایای هایفوتراپی

بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران :

 

با توجه به اینکه تهران شهر بزرگ و پر جمعیتی است و پزشکان زیادی در حیطه زیبایی فعالیت در تهران می کنند . پیدا کردن بهترین دکتر هایفو تراپی در تهران کار دشواری است . یکی از راحترین راه ها برای یافتن بهترین دکتر ها سایت ایران برند می باشد . سایت ایران برند سایت مرجعی است که در این سایت می توانید لیست کاملی بهترین دکترهای هایفو تراپی در تهران را مشاهده کنید . و در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید یا اینکه به مطبشان مراجعه کنید .


بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران

 

عوارض هایفوتراپی چیست؟

همان طور که میدانید در دنیای پزشکی و زیبایی نمی توانیم به صورت صددرصد بگوییم که عوارضی وجود ندارد.پس با توجه به تمام مزایایی که درباره هایفوتراپی گفته شد انجام هایفوتراپی یک سری عوارضی هم به همراه داردکه قبل از انجام هایفوتراپی بهتر است تا از معایب آن مطلع شوید.البته به این نکته هم توجه کنید که این عوارض طبیعت این روش است وماندگاری هم ندارد و پس از مدتی به خودی خود از بین می رود.

 

  • بی حس شدن:

پس از انجام هایفوتراپی ممکن است در قسمت های تحت درمان احساس بی حسی داشته باشید. اما نگران سوزن سوزن و بی حسی آن نباشید چون به مرور زمان خوب می شود.

 

  • قرمزی پوست:

مسلما پس از انجام هایفوتراپی پوست شما قرمز می شود . و این قرمزی به دلیل قرار گرفتن پوست دربرابر اشعه لیزر می باشد.و این قرمزی عارضه خطرناکی نیست. البته بعضی از افراد هم آن را تجربه نمی کنند.

 

  • تورم:

در برخی از افراد که هایفوتراپی انجام می دهند . پس از انجام دچار تورم پوستی می شوند . علت اصلی این تورم تحریک لایه های زیرین پوست است . که برای کلاژن سازی انجام می شود . پس تورم وکبودی هم امری عادی است که به مروز زمان برطرف می شود.

عوارض هایفوتراپی چیست

سخن پایانی
در مقاله بالا در ارتباط با هایفوتراپی که درمانی نوین وجدید است توضیح داده شده . یکی از مزایای این روش غیر جراحی بودن آن است .که شما می توانید بدون جراحی چین وچروک های پوست خود را برطرف کنید . و جوانسازی را برای خود به ارمغان آورید . به همین دلیل است که این روش مورد توجه بسیاری از پزشکان وبیمارن قرار گرفته .البته این روش به این دلیل که به لایه های پوست نفوذ می کند ممکن است عوارضی همچون تورم،قرمزی یا سوزش به همرا داشته باشد . که نترسید چرا که به مرور عارضه ها از بین می رود . اما مطمئنا مزایای آن بیشتر از معایبش است.

 با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله اگر شما درصدد استفاده از روش هایفوتراپی هستید می توانید برای پیدا کردن بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران به سایت ایران برند مراجعه کنید . و لیستی از بهترین پزشکان و مراکز  در تهران را ببینید  .

                                             

 

               ایران برند مرجع اصیل ترین و بر ترین برند های ایرانی ، 

              با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تبلیغات بینظیرترین 

                 انتخاب برای تبلیغ کسب و کار شما می باشد. با ایران برند 

                      در صدر باشید .


 

 

 

شماره تلفن جهت درج آگهی در سایت

 09190238500 

شنبه تا چهارشنبه 

از ساعت   08:00 تا 18:00